< -

i soptunnan med dig

shululu! Händer faan ingenting i mitt liv så har inte så mycket att skriva!
Men iallafall, ska skärpa mig nu ska börja skriva varje dag så josse har någonting att göra
M,E och saga har sovit här hela helgen eftersom dom har målat om i deras lägenhet som dom ska sälja :) mitt lilla gullunge är hon, så söt <3
Sen måste jag bara säga en sak till, jag är faktiskt såå glad över som vänner jag har! Vänner jag kan prata med och inte som trycker ner en! såna vänner kastar man! Så hejdå pååå dig! PUSS
Gammal bild på tant josse och jag!

Kommentarer
Postat av: Josephine

go you!

fan va snygga vi är..<3

2011-10-27 @ 19:13:26
URL: http://jossuw.blogg.se/
Postat av: Malin

PISS BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!!!! KASTA DEN I SOPAN SOFIE!!!!!!!!!!! Hehe uppdatera förfan!!!!!!!!! :))))))))))))))

2011-11-11 @ 00:11:58
URL: http://aamo.devote.se
Postat av: danni

UPPDATERA så slipper vi höra dig prata. Snygg design dock ;)



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-11-28 @ 02:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback