< -

woop woop

så ja! nu uppdaterar jag och skriver ett inlägg, nöjd josephine???
Iallafall, om typ en halvtimme ska jag möta josse för att köpa lite middag till magarna ikväll, senare drar kim, josse och jag hem till Linnea för att fira henne! Plus vi får se hennes nya lägenhet hihi! Ska börja fixa mig lite smått snart och på onsdag drar jag, lizette, annelie och carro på kryssning! taggad! visst att det är mitt på en vardag och ingen annan kommer åka båten men men :) har inte åkte på kryssning sen jag var 4 år så känner att det är dags! förutom förra sommaren när jag skulle till estland dit och hem, räknas icke som en kryssning..

ska börja blogga mer nu, så skriver sen!
Låt jag börjat digga, vet britney spears...


Kommentarer
Postat av: malle

YOUR BLOG SUCK!!!!!!!!! UPPDATERA KVINNA

2011-10-07 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback